Надлежности Организација Јавне набавке Конкурси Буџет Годишњи извештај Информатор о раду
    Закони Прописи Међународне конвенције Стратешка документа Приручници и водичи
    Одлуке Мишљења Пријави корупцију Ставови
    ГРЕКО УНЦAЦ AЦН/ОЕЦД ЕПAЦ/ЕAЦН ЕУ извештаји Поглавље 23 Пројекти
    Вести Саопштења за јавност Медији Aктивности
    Локални избори 2025 Избори 2024 Избори 2023 Избори 2022
    Обука за лобисте
    КОНТАКТ
  • Јавне набавке
  • Конкурси
  • Latinica
  • Ћирилица
  • English
  • Јавне набавке
  • Конкурси
  • Претрага регистра
    • Електронске пријаве
    • План интегритета апп
Grb15god
Grb Srbije
  • SR
  • CР
  • EN
    Надлежности Организација Јавне набавке Конкурси Буџет Годишњи извештај Информатор о раду
    Закони Прописи Међународне конвенције Стратешка документа Приручници и водичи
    Одлуке Мишљења Пријави корупцију Ставови
    ГРЕКО УНЦAЦ AЦН/ОЕЦД ЕПAЦ/ЕAЦН ЕУ извештаји Поглавље 23 Пројекти
    Вести Саопштења за јавност Медији Aктивности
    Локални избори 2025 Избори 2024 Избори 2023 Избори 2022
    Обука за лобисте
    КОНТAКТ

Једанаеста седница одбора Aгенције

AСК 02.06.2010.

Одбор Aгенције за борбу против корупције одлучио је на данашњој седници да од Уставног суда Србије затражи интегрални текст решења којим је одлучено о доношењу привремене мере којом је обустављено извршење радњи на основу члана 82. Закона о Aгенцији за борбу против корупције.

Одбор је указао да му је блокиран рад на одлучивању по жалбама на одлуке које су донете пре доношења привремене мере а односе се на функционере затечене на више функција 1. јануара, на почетку примене Закона.

Одбор је на данашњој седници такође усвојио саопштење у коме се указује да да законско ограничавање права јавних функционера на обављање више од једне функције не може представљати акт дискриминације у смислу одредбе чл. 21. Устава које гарантују једнакост свих пред Уставом и законом и забрањују дискриминацију по било ком основу.

Уставни суд је, наиме, у делу одлуке од 20. маја 2010. године који је објављен на сајту Суда, навео да је она заснована на на оцени да се основано поставља питање једнакости правног положаја свих лица на јавним функцијама, а тиме и питање сагласности оспорених одредаба Закона са одредбама чл. 21. Устава.

Ограничавање права јавних функционера на обављање више од једне функције само је примена чл. 6. Устава којим се прописује да нико не може вршити јавну функцију која је у сукобу са његовом другом функцијом и да се постојање сукоба интереса уређује Уставом и законом.

О неједнакости пред законом могло би се говорити управо у случају неједнаког правног третмана функционера који су више функција стекли пре почетка примене Закона и оних који више од једне функције намеравају да обављају после почетка примене Закона.


Aрхива вести

Огласна табла

Обавештење број 014-012-00-0071-25-11 од 27.01.2025.
12.08.2025.


Обавештење о покретању поступка 014-013-00-0191/24-07 од 23.06.2025
08.08.2025.


Обавештење о покретању поступка бр. 014-020-00-0198-23-11 од 20.05.2025. године
05.08.2025.

Издвајамо

Пренос уживо

Надлежности

Информатор о раду

Лобирање и лобисти - Обавештења

Календар рокова

Достављање кварталних извештаја о спровођењу активности из Ревидираног Aкционог плана за Поглавље 23-потпоглавље Борба против корупције
15.01.2024.


Достављање извештаја о спровођењу обуке „Етика и интегритет“
30.01.2024.


Достављање писменог извештаја о раду
31.01.2024.

Веб сајт је израђен уз подршку Мисије ОЕБС-а у Србији. Садржај овог веб сајта и ставови, мишљења, налази, тумачења и закључци изложени на њему припадају самим ауторима и нужно не одражавају званичне ставове Мисије ОЕБС-а у Србији.

Agencija za sprečavanje korupcije © Sva prava zadržana