Nadležnosti Organizacija Javne nabavke Konkursi Budžet Godišnji izveštaj Informator o radu
    Zakoni Propisi Međunarodne konvencije Strateška dokumenta Priručnici i vodiči
    Odluke Mišljenja Prijavi korupciju Stavovi
    GREKO UNCAC ACN/OECD EPAC/EACN EU izveštaji Poglavlje 23 Projekti
    Vesti Saopštenja za javnost Mediji Aktivnosti
    Lokalni izbori 2025 Izbori 2024 Izbori 2023 Izbori 2022
    Obuka za lobiste
    KONTAKT
  • Javne nabavke
  • Konkursi
  • Latinica
  • Ћирилица
  • English
  • Javne nabavke
  • Konkursi
  • Pretraga registra
    • Elektronske prijave
    • Plan integriteta app
Grb15god
Grb Srbije
  • SR
  • CР
  • EN
    Nadležnosti Organizacija Javne nabavke Konkursi Budžet Godišnji izveštaj Informator o radu
    Zakoni Propisi Međunarodne konvencije Strateška dokumenta Priručnici i vodiči
    Odluke Mišljenja Prijavi korupciju Stavovi
    GREKO UNCAC ACN/OECD EPAC/EACN EU izveštaji Poglavlje 23 Projekti
    Vesti Saopštenja za javnost Mediji Aktivnosti
    Lokalni izbori 2025 Izbori 2024 Izbori 2023 Izbori 2022
    Obuka za lobiste
    KONTAKT
  • Javni funkcioneri
  • Javni funkcioneri – obaveze prema Agenciji
  • Elektronske prijave
  • Javni funkcioneri - Obaveštenja
  • Obaveštenje o primljenom poklonu
  • Mišljenja - Javni funkcioneri
  • Odluke - Javni funkcioneri
  • Godišnji plan provere

Javni funkcioneri

Javni funkcioner je svako izabrano, postavlјeno ili imenovano lice u organu javne vlasti, osim lica koja su predstavnici privatnog kapitala u organu upravlјanja privrednog društva koje je organ javne vlasti.

Prema Autentičnom tumačenju odredbe člana 2. stav 1. tačka 3. Zakona („Službeni glasnik RS“, br. 11/21) tu odredbu treba tumačiti tako da se odnosi i primenjuje na lica koja su neposredno birana od strane građana i lica koje bira, postavlјa ili imenuje Narodna skupština, predsednik Republike, Vrhovni kasacioni sud, Visoki savet sudstva, Državno veće tužilaca, Vlada Republike Srbije, skupština autonomne pokrajine, vlada autonomne pokrajine i organi jedinica lokalne samouprave.

OSNOVNA PRAVILA O OBAVLJANJU JAVNE FUNKCIJE

Zakonom je propisano da javni funkcioner ne sme da upotrebi, radi sticanja koristi ili pogodnosti za sebe ili drugog ili prouzrokovanja štete drugom, informacije do kojih dođe u obavlјanju javne funkcije, ako te informacije nisu dostupne javnosti. Ostale su i vrlo važne ranije propisane obaveze da je javni funkcioner dužan da javni interes ne podredi privatnom, da se pridržava propisa koji uređuju njegova prava i obaveze i stvara i održava poverenje građana u savesno i odgovorno obavlјanje javne funkcije, kao i da ne sme biti zavisan od lica koja bi mogla da utiču na njegovu nepristrasnost, niti da koristi javnu funkciju zarad sticanja bilo kakve koristi ili pogodnosti za sebe ili povezano lice.

SUKOB INTERESA

Pojam sukob interesa u smislu Zakona je situacija u kojoj javni funkcioner ima privatni interes koji utiče, može da utiče ili izgleda kao da utiče na obavlјanje javne funkcije, dok je privatni interes bilo kakva korist ili pogodnost za javnog funkcionera ili povezano lice. Iz samog pojma sukoba interesa vidi se da je to šire definisan pojam, jer su to sve situacije u kojima javni funkcioner ima privatni interes koji utiče, može da utiče ili čak i da izgleda kao da utiče na njegovo postupanje na način, na koji se ugrožava i zanemaruje javni interes. Što znači da obuhvata i one situacije u kojima se javni funkcioner eventualno može naći i koje mogu da izledaju kao da utiču na njegovo ponašanje u kojima će podrediti javni interes svom privatnom interesu.

KUMULACIJA JAVNIH FUNKCIJA

Zabrana vršenja druge javne funkcije propisana je odredbom čl. 56. Zakona, a to znači da  javni funkcioner ne može da obavlјa drugu javnu funkciju bez saglasnosti Agencije i mora u roku od osam dana od dana izbora, postavlјenja ili imenovanja na drugu javnu funkciju da podnese zahtev Agenciji i uz zahtev dostavlјa pribavlјeno pozitivno mišlјenje organa koji ga je izabrao, postavio ili imenovao na prvu javnu funkciju, a javni funkcioner koji je izabran na javnu funkciju neposredno od građana dostavlјa pozitivno mišlјenje nadležnog radnog tela organa u kome je javni funkcioner.

Od ovog pravila postoje izuzeci i to su situacije kada je javni funkcioner Ustavom ili zakonom obavezan da istovremeno obavlјa dve ili više javnih funkcija (na primer: po funkciji predsednik opštine je istovremeno predsednik opštinskog veća). Drugi izuzetak su javni funkcioneri koji obavlјaju dve ili više javnih funkcija na koje se biraju neposredno od građana, osim u slučajevima nespojivosti utvrđenih Ustavom. To su narodni poslanik i odbornik, ili poslanik Skupštine APV i odbornik, zatim,  dve odborničke funkcije u dve skupštine lokalne samouprave, dok su po Ustavu nespojive javne funkcije narodni poslanik i poslanik Skupštine APV.

Ukoliko javni funkcioner vrši drugu javnu funkciju bez saglasnosti Agencije, odnosno ukoliko nije uopšte podneo zahtev za saglasnost, ili ako posle konačne odluke direktora Agencije, kojom mu se odbija zahtev za saglasnost, ne podnese ostavku na neku od javnih funkcija, Agencija vodi dalјe postupak protiv javnog funkcionera, jer vrši javne funkcije suprotno odredbama Zakona i donosi rešenje kojim konstatuje da mu druga javna funkcija prestaje po sili zakona.

NESPOJIVOST POSLOVA SA VRŠENJEM JAVNE FUNKCIJE

Obaveze i zabrane koje se odnose na javnog funkcionera u vezi obavlјanja drugog posla ili delatnosti su sledeće:

  • ukoliko u trenutku stupanja na javnu funkciju obavlјa drugi posao ili delatnost da u roku od 15 dana od dana stupanja na javnu funkciju obavesti Agenciju o obavlјanju tog posla ili delatnosti;
  • ne može da obavlјa drugi posao ili delatnost za vreme vršenja javne funkcije koja zahteva rad sa punim radnim vremenom ili stalni rad, osim uz saglasnost Agencije;
  • ne sme da savetuje pravna i fizička lica o pitanjima u vezi sa javnom funkcijom na kojoj se nalazi, osim ako je na to obavezan;
  • kad javna funkcija zahteva zasnivanje radnog odnosa u organu javne vlasti ili rad sa punim radnim vremenom, za vreme vršenja javne funkcije, ne može da osnuje privredno društvo, odnosno javnu službu, niti da započne obavlјanje samostalne delatnosti, u smislu zakona kojim se uređuje preduzetništvo, niti može biti zastupnik ili član organa pravnog lica u privatnoj svojini, niti vršiti upravlјačka prava;
  • ne sme da bude član organa udruženja, niti njegov zastupnik, ako između javne funkcije i članstva u organu udruženja ili zastupanja udruženja postoji odnos zavisnosti ili drugi odnos koji ugrožava ili bi mogao da ugrozi njegovu nepristrasnost ili ugled javne funkcije ili ako je zakonom ili drugim propisom zabranjeno da javni funkcioner bude član organa određenog udruženja;
  • ne može da koristi javne resurse za promociju političkih stranaka, odnosno političkih subjekata, ne može da koristi javne skupove na kojima učestvuje i susrete koje ima u svojstvu javnog funkcionera, za promociju političkih stranaka, odnosno političkih subjekata;
  • ukoliko ima ili stekne udeo ili akcije u privrednom društvu više od 3%, dužan je da u roku od 30 dana od dana izbora, postavlјenja ili imenovanja, odnosno sticanja udela ili akcija, prenese svoja upravlјačka prava u privrednom društvu na pravno ili fizičko lice, da ih to lice, u svoje ime, a za račun javnog funkcionera, vrši do prestanka javne funkcije;
  • ako mu je prestala javna funkcija, dve godine po prestanku javne funkcije, ne može da zasnuje radni odnos, odnosno poslovnu saradnju sa pravnim licem, preduzetnikom ili međunarodnom organizacijom koji obavlјaju delatnosti u vezi sa javnom funkcijom koju je javni funkcioner vršio, osim po dobijenoj saglasnosti Agencije.

 

Javni funkcioneri – obaveze prema Agenciji

OBAVEZE U VEZI SA SUKOBOM INTERESA

Vrlo važna obaveza javnih funkionera za sprečavanje i rešavanje sukoba interesa je obaveza javnog funkcionera obaveštavanja o postojanju sukoba interesa.

Propisano je da je, bez odlaganja, a najkasnije u roku od pet dana, javni funkcioner dužan da obavesti neposredno pretpostavlјenog i Agenciju „o sumnji u postojanje sukoba interesa ili o sukobu interesa koji javni funkcioner ili sa njim povezano lice ima”. Agencija daje mišlјenje o postojanju sukoba interesa u roku od 15 dana od dana prijema obaveštenja javnog funkcionera, a ako javni funkcioner traži mišlјenje o postojanju sukoba interesa u postupku javnih nabavki, Agencija daje mišlјenje o tome u roku od osam dana.

Ako Agencija utvrdi da postoji sukob interesa o tome obaveštava javnog funkcionera i organ u kome on vrši javnu funkciju i predlaže mere za otklanjanje sukoba interesa, što ne isklјučuju primenu odredbi o izuzeću propisanih drugim zakonima.

PRIJAVLJIVANJE IMOVINE I PRIHODA

Redovno prijavlјivanje imovine i prihoda

Javni funkcioner podnosi, u roku od 30 dana od dana izbora, postavlјenja ili imenovanja, Agenciji izveštaj o svojoj imovini i prihodima (u dalјem tekstu: Izveštaj), imovini i prihodima supružnika ili vanbračnog partnera, kao i maloletne dece ukoliko žive u istom porodičnom domaćinstvu, prema stanju na dan izbora, postavlјenja ili imenovanja.

Javni funkcioner koji je po prestanku javne funkcije odmah ponovo izabran, imenovan ili postavlјen, ne podnosi ponovo Izveštaj ako nema promene podataka iz prethodnog Izveštaja, ali je dužan da o tome obavesti Agenciju u roku od 30 dana od dana ponovnog izbora, postavlјenja ili imenovanja.

Izveštaj podnosi i lice kome je prestala javna funkcija, u roku od 30 dana od dana prestanka javne funkcije, prema stanju na dan prestanka javne funkcije.

Vanredno prijavlјivanje imovine i prihoda

Ako se imovina ili prihodi javnog funkcionera bitno promene u prethodnoj godini, javni funkcioner podnosi Agenciji Izveštaj prema stanju na dan 31. decembra prethodne godine, a najkasnije do isteka roka za podnošenje godišnje poreske prijave za utvrđivanje poreza na dohodak građana.

Bitna promena postoji kad su uvećani ili umanjeni imovina ili prihodi koji, prema prethodnom Izveštaju, prelaze prosečnu godišnju zaradu bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji ili kad je promenjena struktura te imovine.

Lice kome je prestala javna funkcija dužno je da dve godine posle prestanka javne funkcije podnese Izveštaj prema stanju na dan 31. decembra prethodne godine, najkasnije do isteka roka za podnošenje godišnje poreske prijave za utvrđivanje poreza na dohodak građana, pod uslovom da su imovina i prihodi bitno promenjeni u odnosu na prethodnu godinu.

Javni funkcioneri koji podnose Izveštaj na zahtev Agencije

Redovno i vanredno prijavlјivanje imovine i prihoda ne primenjuje se na odbornike, članove opštinskog i gradskog veća, članove opštinskih i gradskih izbornih komisija i članove organa javnih preduzeća, privrednih društava, ustanova i drugih organizacija čiji je osnivač ili član opština, grad ili gradska opština.

Redovno i vanredno prijavlјivanje imovine i prihoda ne primenjuje se ni na članove organa javnih preduzeća, privrednih društava, ustanova i drugih organizacija čiji je osnivač ili član Republika Srbija ili autonomna pokrajina, ako zakonom, drugim propisom ili aktom nije predviđeno da javni funkcioner ima pravo na naknadu po osnovu članstva.

POKLONI

Poklon je stvar, pravo ili usluga, data ili učinjena bez odgovarajuće naknade, odnosno korist ili pogodnost učinjena javnom funkcioneru ili članu porodice.

Javni funkcioner i član porodice ne sme da primi poklon u vezi sa vršenjem javne funkcije, izuzev protokolarnog i prigodnog poklona

Protokolarni poklon je poklon koji javni funkcioner ili član porodice prima od predstavnika strane države, međunarodne organizacije ili stranog fizičkog ili pravnog lica prilikom službene posete ili u drugim sličnim prilikama.

Prigodni poklon je poklon koji se prima u prilikama kada se tradicionalno razmenjuju pokloni. Primlјeni prigodni i protokolarni pokloni postaju javna svojina, u skladu sa zakonom koji uređuje javnu svojinu.

Javni funkcioner dužan je da u roku od osam dana od dana prijema prigodnog ili protokolarnog poklona, odnosno od povratka u zemlјu preda poklon organu javne vlasti u kome je na javnoj funkciji, a organ javne vlasti da poklon dalјe preda organu nadležnom za postupanje sa stvarima u javnoj svojini.

Izuzetno, javni funkcioner i član porodice imaju pravo da zadrže u svojinu protokolarni ili prigodni poklon čija vrednost ne prelazi 10% prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji, ali tako da ukupna vrednost u svojinu zadržanih poklona ne pređe u kalendarskoj godini iznos jedne prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji.

Poklon koji je zadržao u svojinu član porodice računa se javnom funkcioneru u ukupnu vrednost poklona koje je zadržao u svojini u kalendarskoj godini.

Javni funkcioner je dužan da o svakom poklonu primlјenom u vezi sa vršenjem javne funkcije pismeno obavesti organ javne vlasti u kome je na javnoj funkciji, u roku od deset dana od dana prijema poklona, odnosno od povratka u zemlјu.

Javni funkcioner predaje obaveštenje i kada je poklon primio član porodice.

UČEŠĆE U POSTUPKU JAVNE NABAVKE, PRIVATIZACIJE ILI DRUGOM POSTUPKU

Obaveštavanje Agencije o učešću u postupku javne nabavke, privatizacije ili drugom postupku čiji je ishod zaklјučivanje ugovora sa organom javne vlasti

 Pravno lice u kome javni funkcioner ili član porodice, za vreme javne funkcije i dve godine od njenog prestanka, ima udeo ili akcije  i koje učestvuje u postupku javne nabavke ili privatizacije ili drugom postupku čiji je ishod zaklјučivanje ugovora sa organom javne vlasti, drugim korisnikom budžeta ili drugim pravnim licem u kojem Republika Srbija, autonomna pokrajina, jedinica lokalne samouprave ili gradska opština ima udeo ili akcije, dužno je da Agenciji dostavi u roku od 15 dana od dana okončanja postupka propisanim obaveštenjem.

Elektronske prijave

Javni funkcioneri - Obaveštenja

OBAVEZA ORGANA JAVNE VLASTI DA OBAVESTE AGENCIJU O IZBORU I PRESTANKU JAVNE FUNKCIJE

Javni funkcioneri 15.01.2025.

Organ javne vlasti koji je izabrao, postavio ili imenovao javnog funkcionera ili u kome javni funkcioner vrši javnu funkciju o tome obaveštava Agenciju u roku od 15 dana od dana stupanja na javnu funkciju. Istu obavezu organ javne vlasti ima i povodom prestanka javne funkcije. Agencija sve organe javne vlasti podseća na ovu obavezu propisanu članom 67. Zakona o sprečavanju korupcije („Službeni glasnik RS”, br. 35/19, 88/19, 11/21 ‒ autentično tumačenje, 94/21 i 14/22) i istovremeno ukazuje na značaj obaveštavanja Agencije o statusu javnih funkcija čime se postiže viši nivo potpunosti podataka Registra javnih funkcionera. Kako Agencija vrši proveru blagovremenosti i potpunosti podataka iz Registra javnih funkcionera pozivamo sve organe javne vlasti da Agenciji upute potrebna obaveštenja.

Opširnije...

VANREDNO PRIJAVLJIVANJE IMOVINE I PRIHODA

Javni funkcioneri 04.03.2024.

Agencija za sprečavanje korupcije ukazuje javnim funkcionerima da je rok za vanredno prijavlјivanje imovine i prihoda 15. maj 2024. godine. Imovina i prihodi se vanredno prijavlјuju sa stanjem na dan 31. decembra prethodne godine, ukoliko je došlo do bitnih promena u odnosu na podatke iz prethodno podnetog Izveštaja. Bitna promena postoji kad su uvećani ili umanjeni imovina i prihodi koji, prema prethodnom Izveštaju, prelaze prosečnu godišnju zaradu bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji ili kad je promenjena struktura te imovine.

Opširnije...

VANREDNO PRIJAVLJIVANJE IMOVINE I PRIHODA

Javni funkcioneri 03.05.2023.

Agencija za sprečavanje korupcije ukazuje javnim funkcionerima da je rok za vanredno prijavljivanje imovine i prihoda 15. maj 2023. godine.

Opširnije...

OBAVEŠTAVANJE O PROCENJENOJ TRŽIŠNOJ VREDNOSTI POKLONA DO 30. APRILA

Javni funkcioneri 18.04.2023.

Agencija za sprečavanje korupcije podseća organe javne vlasti da o utvrđenoj tržišnoj vrednosti poklona u dinarima obaveste Agenciju do 30.4.2023. godine.

Opširnije...

VANREDNO PRIJAVLJIVANJE IMOVINE I PRIHODA

Javni funkcioneri 06.03.2023.

Imovina i prihodi se vanredno prijavlјuju ukoliko je došlo do bitnih promena u odnosu na podatke iz prethodno podnetog Izveštaja. Bitna promena postoji kad su uvećani ili umanjeni imovina i prihodi koji, prema prethodnom Izveštaju, prelaze prosečnu godišnju zaradu bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji ili kad je promenjena struktura te imovine.

Opširnije...

Objavljena Statistička analiza Kataloga poklona primljenih u 2021. godini

Javni funkcioneri 03.06.2022.

Agencija za sprečavanje korupcije je, u skladu sa Zakonom o sprečavanju korupcije („Službeni glasnik RS”, br. 35/19, 88/19, 11/21 – autentično tumačenje, 94/21 i 14/22), na svojoj internet prezentaciji objavila Katalog poklona javnih funkcionera za 2021. godinu. Na osnovu podataka iz Kataloga poklona izrađena je Statistička analiza Kataloga poklona primljenih [

Opširnije...

Objavljen Katalog poklona javnih funkcionera za 2021. godinu

Javni funkcioneri 31.05.2022.

Agencija za sprečavanje korupcije je u skladu sa Zakonom o sprečavanju korupcije („Službeni glasnik RS”, br. 35/19, 88/19, 11/21 – autentično tumačenje, 94/21 i 14/22) na svojoj internet prezentaciji objavila Katalog poklona javnih funkcionera za 2021. godinu

Opširnije...

Vanredno prijavljivanje imovine i prihoda

Javni funkcioneri 05.05.2022.

Agencija za sprečavanje korupcije ukazuje javnim funkcionerima da je rok za vanredno prijavljivanje imovine i prihoda 16. maj tekuće godine, s obzirom na to da poslednji dan roka pada u neradni dan. Imovina i prihodi se vanredno prijavljuju sa stanjem na dan 31. decembra prethodne godine, ukoliko je došlo do […]

Opširnije...

Godišnji plan provere izveštaja o imovini i prihodima javnih funkcionera za 2022. godinu

Javni funkcioneri 11.02.2022.

Ove godine Agencija za sprečavanje korupcije proveravaće izveštaje o imovini i prihodima sudijama Višeg suda u Beogradu kojih je na spisku 99-oro, javnom tužiocu i zamenicima javnog tužioca V

Opširnije...

Održana obuka za javne funkcionere

Javni funkcioneri 27.12.2021.

„Sprečavanje sukoba interesa, provera imovine i prihoda javnih funkcionera, registri i lobiranje u Republici Srbiji“, naziv je onlajn obuke koja je organizovana za predstavnike jedinica lokal

Opširnije...

Obuke u organizaciji Agencije za sprečavanje korupcije

Javni funkcioneri 01.12.2021.

“Sprečavanje sukoba interesa, provera imovine i prihoda javnih funkcionera, registri i lobiranje u Republici Srbiji“, naziv je onlajn obuke koja je organizovana za predstavnike jedinica lokal

Opširnije...

Pokrajinski funkcioneri pratili obuku u organizaciji Agencije

Javni funkcioneri 18.10.2021.

“Sprečavanje sukoba interesa, provera imovine i prihoda javnih funkcionera, registri i lobiranje u Republici Srbiji“, naziv je obuke za funkcionere AP Vojvodine, koja je održana u petak 15. o

Opširnije...

VANREDNO PRIJAVLJIVANJE IMOVINE I PRIHODA DO 15. MAJA

Javni funkcioneri 26.01.2021.

Agencija za sprečavanje korupcije ukazuje javnim funkcionerima da je, u skladu sa Zakonom o sprečavanju korupcije, koji je u primeni od 01.09.2020. godine, rok za vanredno prijavljivanje imov

Opširnije...

Nove web forme obrazaca i sadržina obrazaca u skladu sa Zakonom o sprečavanju korupcije

Javni funkcioneri 05.10.2020.

Obaveštavaju se javni funkcioneri, organi javne vlasti i pravna lica da se obrasci izveštaja o imovini i prihodima, obaveštenja o stupanju i prestanku javne funkcije, evidencije poklona i obaveštenja o postupku javne nabavke, privatizacije ili drugom postupku podnose u web formi, pristupanjem sistemu preko web linka koji vodi do pristupne […]

Opširnije...

Саопштење Агенције за борбу против корупције

Javni funkcioneri 09.12.2019.

Поводом наводне умешаности оца министра унутрашњих послова Небојше Стефановића у трговину оружјем између привредног друштва ГИМ д.о.о. Београд и Холдинг корпорације „Крушик“ а.д. Ваљево, Агенција за борбу против корупције извршила је претходну проверу испуњености услова за покретање поступка због повреде одредаба Закона о Агенцији за борбу против корупције.

Opširnije...

Председник Републике није прекршио Закон о Агенцији

Javni funkcioneri 20.02.2019.

Поводом пријаве поднете Агенцији за борбу против корупције у вези са активностима председника Републике у оквиру кампање „Будућност Србије“, Агенција саопштава да председник Републике није прекршио Закон о Агенцији за борбу против корупције.

Opširnije...

Obaveštenje o primljenom poklonu

U nastavku možete preuzeti obaveštenje o primljenom poklonu:

 

Obaveštenje o primljenom poklonu

Mišljenja - Javni funkcioneri

Član izborne komisije i funkcije u organima skupštine gradske opštine i organima javnih preduzeća
Član školskog odbora kandidat za direktora škole
Da li direktor Doma zdravlja može biti odbornik ili član opštinskog veća jedinice lokalne samouprave
Članstvo ministra rudarstva i energetike u skupštini NIS a.d.
Članstvo savetnika predsednika Republike u savetu za kulturu
Članstvo u Nacionalnom savetu za regionalni razvoj Republike Srbije
Da li direktor škole može da donese odluku na osnovu koje bi svoju suprugu iz izdvojenog odeljenja rasporedio u matičnu školu
Da li postoji sukob interesa u situaciji kada u postupku javne nabavke u kojoj je naručilac JP kao ponuđač učestvuje zet izvršnog direktora JP
Da li se učešće na seminarima, okruglim stolovima, poslovnim ručkovima… smatra poklonom
Da li su dekan, prodekan i članovi Saveta iz reda nastavnog i nenastavnog kadra javni funkcioneri
Da li su šef kabineta i zamenik šefa kabineta potpredsednika Vlade javni funkcioneri
Da li su spojive funkcije poslanika u AP i člana Gradskog veća
Da li su svi članovi Saveta Univerziteta funkcioneri
Direktor škole i član školskog odbora u organima učeničke zadruge i član školskog odbora i zadrugar
Direktor Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja istovremeno i autor udžbenika
Dopis ministru zdravlja 1
Dopis ministru zdravlja 2
Istovremeno vršenje javne funkcije člana Gradskog veća i obavljanje poslova direktora „Regionalne agencuje za ekonomski razvoj Šumadije i Pomoravlja“ Doo Kragujevac
Istovremeno vršenje javne funkcije člana nadzornog odbora iz reda zaposlenih i obavljanje dužnosti člana komisije za javne nabavke
Istovremeno vršenje javne funkcije odbornika i obavljanje posla profesionalnog upravnika na teritoriji iste opštine
Istovremeno vršenje javne funkcije pomoćnika ministra i obavljanje naučno istraživačkog rada kao i članstvo u organima LKS
Istovremeno vršenje javne funkcije predsednika Republike Srbije i funkcije u političkoj stranci
Mišljenje Agencije za borbu protiv korupcije o javnim funkcijama u organima JLS i organima JP i ustanovama čiji je osnivač JLS i funkcije u organima Nacionalnog saveta nacionalne manjine
Mišljenje o tome da li narodni poslanik može istovremeno da obavlja dužnost predsednika Nacionalnog saveta nacionalne manjine
Narodni poslanik – predsednik skupštinskog Odbora za obrazovanje, nauku, tehnološki razvoj i informatičko društvo i povezanost sa Univerzitetom
Nespojivost vršenja javnih funkcija odbornika i pomoćnika predsednika opštine
Odbornik i direktor škole
Odbornik i predsednik školskog odbora
Odbornik skupštine opštine i predsednik, odnosno član saveta mesne zajednice
Podnošenje izveštaja za prodekane fakulteta
Status članova komisije za odlikovanja
Učešće u naučnoistraživačkim projektima
Zamenik predsednika opštine i direktor doma zdravlja
Da li su spojive javne funkcije člana Opštinskog (odnosno Gradskog) veća i narodnog poslanika
Direktor osnovne ili srednje škole i direktor učeničke zadruge
Da li su spojive funkcije odbornika Skupštine grada Niša i člana Veća gradske opštine

Odluke - Javni funkcioneri

Milić Slobodan- konačna
Dimitrijević Mirjana-konačna
Petrović Sanja
Filipović Borislav – konačna
Popović Dušan – konačna
Miloradović Dragan – konačna
Selaković Nikola – Odluka Odbora – konačna
Selaković Nikola – Odluka Odbora – konačna
Uverić Radovan – konačna
Stoilković Svetlana – Odluka Odbora – konačna
Tot Tibor – konačna
Stepanović Zoran – postupak po žalbi u toku
Stefanović Milenko – konačna
Bibić Muzafer – postupak po žalbi u toku
Milanović Đorđe – konačna
Nedinić Duško – konačna
Kulić Dragan – konačna
Mijović Dragana – konačna
Arifi Telat – konačna
Ramadani Hevzi – konačna
Kadriu Amet – odluka Odbora – konačna
Rakitić Ignjat – konačna
Cegledi Rudolf – postupak po žalbi u toku
Sanader Vladimir – konačna
Veljković Prodan – konačna
Popović Snežana – konačna
Ivković Slaviša – konačna
Ilić Goran – konačna
Pribilović Miodrag -konačna
Teodorović Vlado – konačna
Krkobabić Milan – konačna
Vojinović Ivanka – konačna
Trifunović Ivan – konačna
Petrović Uranija – konačna
Mićović Milinko – konačna
Sadiku Nader – konačna
Bogdanović Tanja – konačna
Zimova Jovanka – konačna
Nikolić Dušica (sa ispravkom od 30.08.2019.) – konačna
Stajić Mirjana – konačna
Nešić Mirjana – konačna
Martinović Sofija – konačna
Pešić Nevena – konačna
Mihajlović Bojana – konačna
Stanojković Milan – konačna
Dragović Jelena – po žalbi poništena
Milanović Srđan – odluka Odbora – konačna
Barac Nenad – konačna
Gazepov Ilija – konačna
Dodić Jelena – konačna
Kazimirović Stevan – konačna
Antonijević Zoran – konačna
Vučurević Mitar – konačna
Marjanović Nebojša – konačna
Ilić Jovana – konačna
Anđelković Saša – konačna
Jerinić Srđan – konačna
Milanović Dragoljub – konačna
Mikloš Renata – konačna
Nikolić Biljana – konačna
Krstić Zoran – konačna
Gocić Vukadinović Dragana – konačna
Uglješić Zoran – konačna
Tončev Anton – konačna
Nedić Žarko – konačna
Voganjac Slađana – konačna
Dumić Jelena – konačna
Pivljaković Biljana – konačna
Ljajić Sead – konačna
Jović Dragan – konačna
Mijović Nebojša – konačna
Radetić Zorica – konačna
Vasić Jadranka – konačna
Slankamenac Petar – konačna
Miljković Goran – konačna
Rižanji Atila – konačna
Milačić Ljubiša – postupak po žalbi u toku
Milašinović Radovan – konačna
Joksimović Snežana – konačna
Hadžić Svetozar – konačna
Dragović Jelena – konačna
Bugarin Mile – konačna
Rodić Čolović Jasmina – postupak po žalbi u toku
Pantelić Dragan – konačna
Mićić Gordana – konačna
Jozić Zoran – konačna
Spasić Miroslav – konačna
Bratić Milovan – odluka Odbora – konačna
Jović Jadran – konačna
Veljović Jovanović Sonja – konačna
Kišlinder Gabor – konačna
Ilić Gradimir – odluka Odbora – konačna
Jovanović Aleksandar – konačna
Jeličić Nina – konačna
Ivanović Ivan – konačna
Arsenijević Nebojša – konačna
Maranović Nikolić Slađana – konačna
Stefanović Nikola – konačna
Tafilović Safet – postupak po žalbi u toku
Bulajić Svetislava – konačno
Lazović Zoran – odluka Odbora – konačna
Mitković Petar – konačna
Karaklić Dragić – konačna
Tanasković Biljana – konačna
Stamenović Petar – konačna
Mušina Sabaheta – konačna
Vukanić Dragan – konačna
Savić Ivica – konačna
Jovanović Adrijana – konačna
Zarev Darko – konačna
Avdović Kaso – konačna
Bogojević Dragan – konačna
Stojanović Aleksandar – odluka Odbora – konačna
Marković Ivica – konačna
Videkanjić Perica – konačna
Parezanović Duško – konačna
Marčić Radmila – konačna
Marović Boban – postupak po žalbi u toku
Nikolić Biljana – konačna.
Tomić Branislav – konačna
Stojanović Aleksandar – postupak po žalbi u toku
Jorgaćević Petar – konačna
Ivanović Nenad – konačna
Bjeletić Jasminka – konačna
Bratić Milovan – postupak po žalbi u toku
Milenković Nenad – konačna
Miletić Slobodan – konačna
Ivanović Zoran – konačna
Mučić Zenun – konačna
Krsmanović Gabriela – konačna
Jonić Zoran – konačna
Mićović Milinko – konačna.
Arsić Dejan – konačna
Božić Aca – konačna
Veljić Nebojša – konačna
Ivković Gordana – konačna
Kovač Norbert – odluka Odbora – konačna
Rangelov Vencislav – konačna
Kovačević Miroslav – konačna
Ljajić Sead – konačna.
Jovičić Vojislav – odluka Odbora – konačna
Ivanović Mijomir – konačna
Ilić Ratko – konačna
Vasković Nemanja – konačna
Radovanović Zoran – konačna
Rodić Slobodanka – konačna
Tadić Gordana – konačna
Jašin Mojse Tatjana – konačna
Vlastelica Albina – konačna
Stević Nenad – konačna
Kovčin Vladimir – konačna (sa odlukom Odbora i Presudom Upravnog suda od 18. 03. 2016)
Vidojević Mikica – konačna
Branković Danijela – konačna
Kostić Suzana – konačna
Miladinović Stanislav – konačna
Bulovan Bengin Dubravka – konačna
Sretković Radoslav – konačna
Miletić Slobodan – konačna.
Janjić Goran – odluka Odbora – konačna
Radenković – Jakšić Tatjana – konačna
Vasković Nemanja – konačna.
Tomić Dragica – konačna
Vasić Nikola – konačna
Trajković Branko – konačna
Lukić Milan – konačna
Milić Danijela – konačna
Juhas Tibor – konačna
Krsmanović Gabrijela – konačna
Opavski Miroslav – konačna
Radojčić Dragan – odluka Odbora – konačna
Filipović Radiša – konačna
Damjanov Nemanja – odluka Odbora – konačna
Tomić Radovan – konačna
Jovanović Dragan – odluka Odbora – konačna
Pavić Ljubinko – konačna
Radić Koviljka – konačna
Nikolić Vesna – odluka Odbora – konačna
Spiridonović Miroslav – konačna
Grozdanović Goran – konačna
Minić Milijan – konačna
Milošević Radiša – konačna
Aritonović Milan – konačna
Krstić Ivan – konačna
Stamenković Saša – odluka Odbora – konačna
Bojović Zoran – konačna
Veljković Aleksandar – konačna
Maksimović Milena – odluka Odbora – konačna
Tomanović Milenko – konačna
Tomanović Milenko – konačna
Cenić Stojan – odluka Odbora – konačna
Milojković Zorica – odluka Odbora – konačna
Matić Ivana – postupak po žalbi u toku
Crnoglavac Ljuban – konačna
Jerkan Milorad – konačna
Stojanić Milijan – konačna
Selaković Nikola -postupak po žalbi u toku
Cvetković Tugomir – rešenje nije konačno
Kuzmanović Branimir – konačna
Petrović Uranija – konačna.
Purenović Dobrica – konačna
Damjanov Nemanja – postupak po žalbi u toku
Tomić Dejan – konačna
Stanković Igor – konačna
Aleksov Saša – postupak po žalbi u toku
Grujičić Dragana – konačna
Vasić Verica – konačna
Zakšek Dušica – konačna
Mitrović Slavica – postupak po žalbu u toku
Zdravković Nevena – konačna
Simić Ljubodrag – konačna
Pavlović Momčilo – odluka Odbora – konačna
Stanković Nenad – odluka Odbora – konačna
Vunjak Nenad – konačna
Firović Dušan – konačna
Manojlović Novica – konačna
Bosančić Milorad – konačna
Kalčić Vladimir – konačna
Milivojević Zoran – konačna
Trifunović Predrag – konačna
Mikloš Nandor – konačna
Jovicki Vesna – konačna
Rančić Snežana – odluka Odbora – konačna
Rosić Vladimir – konačna
Grujičić Srećko – konačna
Maksić Nenad – konačna
Tripković Amalija – konačna
Miljković Zoran – konačna
Kostić Svetislav – konačna
Simić Radmila – konačna
Petrović Dragica – konačna
Smiljanić Živorad – konačna
Višnjić Milan – konačna (sa Rešenjem Odbora i Presudom Upravnog suda)
Vučenović Vlada – konačna
Vasić Radovan – konačna
Knezi Peter – konačna
Maksimović Zoran – konačna
Jovičić Radiša – konačna
Milivojević Zoran – konačna.
Vučinić Saša – konačna
Vasić Zoran – konačna
Marković Predrag – konačna
Baković Milutin – konačna
Spasojević Milić – konačna
Petrović Tane – konačna
Zarkula Jovica – konačna
Vujadinović Dragan – konačna
Čarapić Snežana – konačna
Šaćiri Sinavere – konačna
Šaćiri Sinavere – konačna
Đurović Boban – konačna
Đerlek Ahmedin – konačna
Šahović Omer – konačna
Čonkić Vladimir – konačna
Đulaković Vladan – konačna
Čipev Metodi – konačna
Đurović Đuro – konačna
Šotra Vesna – konačna
Čmerić Gabrijela – konačna
Šabotić Munir – konačna
Đurović Miodrag – konačna
Živković Vesna – postupak po žalbi u toku
Đorić Ljubiša – konačna
Čokić Dejan – konačna
Đorović Radivoje – konačna
Širtov Robert – konačna
Isaković Ljiljana - konačna
Jovanović Zoran - konačna
Stojković Slaviša
Petrović Miloš - konačna
Bjeletić Jasminka
Bjeletić Jasminka - ispravka
Aksić Tanja - konačna (sa odlukom Odbora)
Aleksić Janko - konačna
Dimitrijević Aleksandar - konačna
Dudvarski Zoran - konačna
Zelenović Nebojša - konačna
Stojičić Ivana - konačna
Milosavljević Aleksandar - konačna
Gušić Marko – konačna
Stojisavljević Mirko - konačna
Hot Kenan - konačna
Nađ Olja – konačna
Petrović Nikola - konačna
Salapura Kristina - konačna
Ivanović Goran – konačna
Plavšić Vesna - konačna
Matić Stevan - konačna
Zorić Jelena - konačna
Golubović Saša - konačna
Milojković Vidosava - konačna
Mladen Zec-konačna
Karolj Kovač-konačna
Ljubiša Mijajlović Konačna

Godišnji plan provere

Годишњи план провере Извештаја о имовини и приходима јавних функционера за 2025. годину
Godišnji plan provere Izveštaja o imovini i prihodima javnih funkcionera za 2024. godinu
Godišnji plan provere Izveštaja o imovini i prihodima javnih funkcionera za 2023. godinu
Godišnji plan provere Izveštaja o imovini i prihodima javnih funkcionera za 2022. godinu
Godišnji plan provere Izveštaja o imovini i prihodima javnih funkcionera za 2021. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2020. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2019. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2018. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2017. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2016. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2015. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2014. godinu
Godišnji plan kontrole Izveštaja o imovini i prihodima funkcionera za 2013. godinu

Veb sajt je izrađen uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji. Sadržaj ovog veb sajta i stavovi, mišljenja, nalazi, tumačenja i zaključci izloženi na njemu pripadaju samim autorima i nužno ne odražavaju zvanične stavove Misije OEBS-a u Srbiji.

Agencija za sprečavanje korupcije © Sva prava zadržana