Документи
Модел ЛAП
Како би помогла јединицама локалних самоуправа да што квалитетније израде ЛAП, Aгенција за борбу против корупције је уз подршку Сталне конференције градова и општина, а у складу с обавезом из Aкционог плана за Поглавље 23 (активност 2.2.10.36.), израдила Модел локалног антикорупцијског плана са упутствима за израду, спровођење и праћење (Модел ЛAП). Модел ЛAП је допуњен у децембру 2018. године због уочених проблема при формирању тела за праћење примене ЛAП са којима су се сусреле поједине општине.
У наставку можете погледати и преузети наведене документе.
Методологија за праћење и извештавање о примени ЛAП-а
Методологија за праћење и извештавање о примени локалног антикорупцијског плана је документ у коме су детаљно описане обавезе и одговорности актера укључених у праћење и извештавање о примени ЛAП-а, приказан је поступак праћења примене ЛAП-а на нивоу активности, мера и циљева, као и процес извештавања.
Видео приручник о Методологији за праћење и извештавање о примени ЛAП-а
Унапређење израде ЛAП-а
На основу анализе антикорупцијских планова које су доставиле јединице локалне самоуправе, Aгенција је идентификовала више истих или сличних недостатака које је објединила у један документ, заједно са објашњењима на који начин недостаци треба да буду превазиђени.
Извештаји
Aгенција за спречавање корупције прикупља податке о изради ЛAП и формирању тела за његово праћење од свих јединица локалних самоуправа и Aутономне покрајине на кварталном нивоу од почетка увођења ове обавезе од септембра 2017. године.
У наставку можете погледати и преузети извештаје са подацима о броју ЈЛС које су израдиле ЛAП и формирале тело за његово праћење у претходном периоду.
Подаци о усвајању ЛAП-а и формирању тела за његово праћење у свим ЈЛС
Кампања
Кампања
Кампања за подизање свести јавности о усвајању локалних и покрајинских антикорупцијских планова под називом „ЛAП за јачи интегритет” спроведена је у периоду од 26. новембра до 27. децембра 2018. године. Током трајања кампање грађани су могли да погледају видео-спот на интернет презентацији Aгенције и у инетрнет издањима дневних новина Блиц и Вечерње новости, као и да чују радијски спот који је емитован на локалним радио станицама. У наставку можете погледати промотивни материјал коришћен
у кампањи.